Ads

Tuesday, April 16, 2013

LIRIK LAGU Kotak - Pelan-Pelan Saja

C F

 C     Em    F        G
Ku tahu kamu pasti rasa
  C       F    G
Apa yang ku rasa
 C    Em      F        G
Ku tahu cepat atau lambat
   Am    Dm    G
Kamu kan mengerti

 C  Em     F        G
Hati bila dipaksakan
    C      F     G
Pasti takkan baik
 C      Em      F      G
Pantasnya kamu mencintai
        Am   Dm   Em   Am G
Yang juga cintai dirimu
 F      G
Cinta kamu

Reff:
         F G       C          Dm G
Lepaskanlah ikatanmu dengan aku
        C
Biar kamu senang
        F G       C  Bm Am
Bila berat melupakan aku
 Dm         G   C
Pelan-pelan saja

 C     Em     F      G
Tak ada niat menyakiti
  C    F    G
Inilah hatiku
 C      Em     F       G
Pantasnya kamu mencintai
        Am    Dm  Em   Am G
Yang juga cintai dirimu
 F       G
Cinta kamu

Reff:
         F G       C          Dm G
Lepaskanlah ikatanmu dengan aku
        C
Biar kamu senang
        F G       C  Bm Am G
Bila berat melupakan aku
 F     Em  Dm  
Pelan-pelan saja

C Bm A G E7 Am G F E7 Am G F Dm G C

Reff:
         F G       C          Dm G
Lepaskanlah ikatanmu dengan aku
        C
Biar kamu senang
        F G       C  Bm Am
Bila berat melupakan aku
 Dm     E7     F  
Pelan-pelan saja
 Dm      G     C  
Pelan-pelan saja


C F C F
(lepaskan aku, lepaskan aku, lepaskan aku)
 F       G     C
Pelan-pelan saja

0 komentar:

Post a Comment